Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Wednesday, July 28, 2010

Alleen travel - Hoi An


Ek het vanoggend 7h uit Hanoi gevlieg en vir Fran agtergelaat, boohoo. Is nou in Hoi An, die "tailoring" meka in Vietnam. Als word spesiaal vir jou gemaak, so ek het 'n rokkie, jas en 2 paar boots wat tans gemaak word, ek hoop maar vir die beste!! Wens ek kon 'n hele tas vol goed laat maak, maar moet my inhou! Bly in Old Quarter('n World Heritage site), baie mooi en oud, hier word nie motors in die ou deel toegelaat nie en sommige strate net vir stap, so baie rustiger om rond te loop as in Hanoi. Vandag ekstra warm, so gou bietjie kom afkoel by die hotel, maar oor halfuur is my eerste pas!

No comments:

Post a Comment