Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Wednesday, December 22, 2010

Naweek Uitstappies: Shop till you drop

Ons was Sondag op 'n shopping ekspedisie om te probeer om Kersfees geskenke vir mekaar te kry, ek het eers vir Fran IKEA gaan wys, maar hy was nie so opgewonde soos ek nie! Obviously is alles vir die huis, so nie so prakties om goed daar te koop nie, maar steeds awesome! Saterdagaand het Xue Sung ons ook die groot malls gaan wys, daar is op een plek omtrent 4 malls bymekaar met so 4 tot 6 vloere elk, masief groot en voel asof mens dae daar kan spandeer. Hieronder is 'n paar foto's. Daar is omtrent alle brands en goed waaraan jy op aarde kan dink hier.





Ons is toe na die markte, uiteindelik die plek waarna ek soek. Dis vloere en vloere vol goed, ek gaan beslis op my eie gaan, want Fran en Xue Sung kon nie te lank uithou nie. Ek beplan om more heeldag daar te gaan spandeer, Xue Sung het die naam mooi in Chinees op papier neergeskryf so ek sal more my eerste taxi rut aandurf. Weetie hoe ek gan bargain nie, maar ons sal maar sien. Niemand sal hier 'n woord engels kan verstaan nie.





Ek het ook uiteindelik 'n lekker winkel gekry wat meer goed verkoop wat ek ken. Die Carrefour is ook net so km se stap van my af, so ek kan sommer stap daarheen. My half vrek gedra gister terug met al die sakke, maar kon darem bees maalvleis kry!!! Ek kon oor die maan spring! Het ook hoenderborsies en vark fillets hier gekry! Yey. Kyk hoe oulik verpak hulle die maalvleis hierbo, en wys darem met koei prentjie wat dit is! Was heerlik.

Wou sommer wys dat alles regtig net in Chinees is, weet nie of julle lekker kan sien nie, maar al is die Coke kan mens die brand uitmaak maar dis in Chinees geskryf, die pespi, sprite ens, net in Chinees, click op foto en kyk bietjie, dis baie snaaks. Gelukkig kan mens ten minste branding wereldwyd verstaan! Daar is ook 'n hele ry ingevoerde produkte in die Carrefour, so ek het lekkerste hot chocolate(ingevoer van Belgie) en rye pastasouse van Italie kon koop. Sal darem verseker nou nie elke aand chinese noodles hoef te eet nie. Ons het nou die aand by die lekkerste Chinese noodle plek saam met mense van werk gaan eet, en dis kos so R8 per bak noodles, onmoontlik om op te eet en heerlik! Ons rekening met drinks was R26! Belaglik!

No comments:

Post a Comment