Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Friday, December 24, 2010

Geseende Kersfees!


Kersfees is beslis my gunsteling tyd van die jaar! Ek is gewoond aan BAIE familie en BAIE geskenke, so hierdie jaar gaan beslis anders wees, maar verseker ook lekker! Ek en Fran hou vanaand alleen Kersfees en gan beslis die beste daarvan maak! Ons hoop julle almal geniet mekaar, die somer, son en liefde! Ons mis dit verseker en wens ons kon vanaand kom deel in julle fees! Ons hoop julle Kersfees is gevul met baie liefde, lag en BAIE geskenke! Lief vir julle en mis julle baie. Ons voel verseker baie Geseend hier ver in die vreemde en wonderlik om Jesus se koms ook hier te kan vier!
Ons het darem probeer om soveerl moontlik geskenke vir mekaar te koop, baie van dit maar net nonsens, maar ten minste iets om oop te maak, yey!
Die hotel het sopas 'n GROOT koekie (gemmer) kom aflewer en "Merry Christmas" kom se! Baie oulik, ook 'n klein pakkie koekies en broodjie gebring. Dit voel regtig baie "Festive" hier!

Hier is my Kersfees kos inkopies! Ons gaan beslis nie honger lei nie!
Op die menu:
Canapes:
-Beskuidjies met Brie en Bloukaas en Sweet Chilli Sous (mens waardeer die weirdste goed hier, mens kry omtrent glad nie kaas hier nie en ek uitgefreak toe ek die Brie en Bloukaas spot!)
-Worsies met Mostert sous
Voorgereg:
-Sushi
Hoofgereg:
- Hoenderborsies gevul met brie en wrapped met Bacon in 'n tamatiepuree sous
- Varkfillet en Hamrol
- Couscous met rooi en geel peppers
- Brokkoli met mosterdsous (kon nie kerrie kry nie, so dink nie ons resep gaan lekker werk nie)
Nagereg:
- Waffels met stroop en roomys
Laataand:
- Hot Chocolate en baie chocolates
Geseende Kersfees en weet dat ons julle ongelooflik baie mis! Baie liefde uit 'n baie koue China!

No comments:

Post a Comment