Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Monday, December 27, 2010

Ho Ho Ho


Hoop julle het almal 'n heerlike Kersfees gehad! Ons 2 het ons gate uit geniet en die beste van ons Chinese Kersfees probeer maak.

Ons boompie van IKEA en liggies van die mark met Chinese lucky charms as kersversierings.

Hier is nie eintlik baie Kersfees opsies in die winkels nie, so my Kerstafel lyk baie "kitch" maar beste wat ek kon doen.

Die kos het heel lekker uitgekom, en ons kon nie deur die helfde van ons menu kom nie!

Ons drywer het vir ons 'n Chinese teestel gegee, baie oulik!

Franni in sy geskenke, nuwe mooi serp en met sy Swatch Watch om die arm. Hy het ook Jenga, 'n dartboard en nuwe mannetjies vir voor in sy "eendag" landrover gekry, verder ook 'n nuwe polaroid kamera van sy ma-hulle gekry, hy is redelik opgewonde daaroor!

Fran het baie kreatief geraak met sy geskenke!!! Ek is omtrent bederf. Hier is ek in my nuwe slippers, Picasso prent wat hy laat druk het, my Chinese teddie(van een van sy medewerkers). Dan het ek ook 'n warmwatersak gekry met sy eie element wat die water van self kook, vrek oulik. Ek het ook 'n chinese stempel en ink gekry met my naam in Chinees, beslis my gunsteling gift van hom. My ma het vir my die mooiste hasie oorbelle gegee, ek is mal daaroor!
Dis ook so perfek omdat 2011 in China die jaar van die hasie is!
Dankie vir almal se sms'e, e-mails en Skype gesprekke, julle het ons Kersfees ekstra spesiaal gemaak!

No comments:

Post a Comment