Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Thursday, June 30, 2011

Mengelslaai fotos

Ons het nie altyd lekker vinnige internet nie en dit is maar 'n geneuk om fotos op te laai. Hier is 'n paar fotos wat gemis is in die vorige blogs.

Ek by die muur in Berlyn.

Op die langste roltrap...


Met die langste roomys...


By die langste neus...


By die langste soen(Dit is die Gay monument in Berlyn met 'n video van 2 ouens wat soen non-stop)...


Ek kyk na die hollywoon sterre van Duitsland.


Gina op die strand in Mykonos. Vele kaal sterte daar gesien, weet nie hoe hulle die wind gehanteer het nie!


Ons op die motorfiets.


Tussen die wingerde...


Hier is ons by die wyn museum in Santorini.


Ete in Santorini terwyl die son sak. Lekker lekker.


Ek en Skoonma op die 4-wiel.


Tone by die blyplek van Johan en Marie op Santorini. Dit is verseker die beste gelee hotel wat ek al ooit in was.


Ek en Gina in Santorini.


Ons langs die swembad by George Katsepis in Santorini(Ongelukkig het ek al die fotos van George perongeluk uitgevee).


Die Speedboat waarmee ons na Santorini gegaan het en tussen Mykonos en Athene.


Praag!


Die soete bier van geloof!


Verlore in Budapest...

No comments:

Post a Comment