Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Wednesday, January 26, 2011

Vaarwel China, Hello Bali

My eerste termyn in China is tot 'n einde. Ek is klein bietjie hartseer om alles agter te laat. Die klein hokkie waarin ek elke dag vasgekeer was, die susters, die sneeu, die diarree! Gaan alles mis...tot more oggend as ek wakker word in Bali! Hier begin die pret nou. My mikpunt in die 9 weke is om agteruit te gaan as mens, bietjie gewig aan te sit, soveel vleis as moontlik te eet en ten minste 2 keer my naam te vergeet!
Hier is so bietjie 'n paar fotos van China wat ek nog nie gelaai het nie, net so terugkyk voor die nuwe avonture begin.

Hier het ek en Gina 'n cocktail aand bygewoon by die Shangri-la. Hier agter die bar nadat ons 'n Singapor sling en a Martini aanmekaar geslaan het.

Dit was my laaste dag op Site. Het hewiglik begin sneeu. Van die site af het dit my 4 ure gevat opm by die lughawe uit te kom!


Hierdie twee fotos is van die Goodyear jaareindfunksie in Dalian. Omtrent 'n storie gewees. 800+ mense in 1 saal en almal eet oop mond! Daar was omtrent kos, enige iets waar jy aan kon dink. Ek het geeet tot ek wou bars. Die hele aand lank was daar 'n show aan die gang vir die gaste. Profesionele dansers, sangers en komediante. Ook jou minder profesionele sangers van die fabriek het 'n beurt gekry...skreeusnaaks!



Hier was my gunsteling 'act'. Die man het die crowd aan die gang gehad! Hy het 'n kuif wat skrik vir niks en hy gooi hom links en regs soos hy daai...lyk vir my soos 'n 'bong' met 'n snaar, speel.
Nou ja, fluit fluit my eerste rotasie is uit.



No comments:

Post a Comment