Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Monday, January 3, 2011

Polar Akwarium

Ons het Sondag bietjie besluit om uit die huis te kom en na die Polar Akwarium te gaan, ek wou graag die ysbere gaan uitcheck! Dit was ongelooflik koud, selfs binne in die gebou, maar beslis die moeite werd.

Hier is Fran voor die Akwarium, die son skyn lekker maar die wind is ysig koud.

Die Akwarium het ook 'n voelpark, soogdier afdeling, beach, joyrides ens, maar dit was heeltemal te koud daarvoor. Hier kan julle sien, die see/beach stuk is gevries, eerste keer wat ek dit sien.



Mens kan nie glo dit lyk so lekker buite nie, ten minste skyn die son by ons!

Franni wou graag op die rides ry, maar dit was alles toe. Boohoo.

Die ysbere!!! My gunsteling! Hulle is so oulik, maar mens kry hulle maar vrek jammer so toegesluit. Die ou grootte was baie entertaining, hy het lekker uitgestrek gele en gelyk of hy te lekker slaap.

Hier le hulle 2tjies saam, te oulik!

Voertyd, die groot ysbeer het darem sy kop opgelig, maar nie veel geeet nie.
Daar is 'n massiewe tenk met haaie en tonnels waardeur mens kan loop, hier is ons in een van die tonnels, en daar swem 'n haai bo-oor ons!

Ek en die groot skilpaaie, hulle kan tot 140jaar oud word.

Daar is die weirdste visse in die akwarium, hierdie is sulke lang neuse.

Hierdie een het soos 'n fossiel gelyk, vreemd.

Daar was ook baie pikkewyne, hier is Fran by sy gunsteling soort.



Ons het 'n cool dolvyn show gaan kyk, ek kon nie so mooi foto's neem nie, maar hulle is darem amazing.

Hier is ek saam met die wit walvis, hulle is regte show ponies, baie oulik!

No comments:

Post a Comment