Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Thursday, January 27, 2011

Bali - Seminiyak

Ons is veilig in Bali en love dit hier! Ons internet connection is baie stadig so ek sukkel om lekker fotos te laai, kon net die 3tjies op kry, maar dit gee julle darem so half 'n idee. Ons het vandag 'n scooter gehuur en bietjie die eiland verken, nie te ver gekom nie, want hier is soveel lekker shops, eetplekke, bars, beaches ens om ons. Fran se scooter skills het darem beslis verbeter vanaf ons dit laas in Thailand probeer het!

Hier chill ek in ons "Villa" se swembad, die weer is heerlik, warm maar nie te humid. Die see water en swembad water half lou, so na my smaak.

Die beach se sand is swart, baie weird gevoel om op swart sand te loop, dit lyk hier meer bruin, maar nogal donker. So swart agv die lava.

Ons gunsteling beach bar/eetplekkie! Ons het vanogg/middag hier 'n bier gaan drink en ons aand weer hier gaan afsluit, stunning plekkie met lekker vibe op die beach. Fran het 'n lekker gebraaide vis geeet en ek het die tapas probeer, bietjie duur, maar beslis die moeite werd.
Ons trek more na "cheaper" akkommodasie want al manier hoe ek vir Fran kan oortuig om baie te shop. Ons 2 aande in die "villa" was awesome! Weetie wanneer ons weer internet gaan he nie, maar het besluit om naweek ook in Bali rond te hang, sal seker Maandag Yogyakarta toe vlieg om Borobudur en Mount Bromo te gaan besoek.
Gaan baie goed met ons, wens net julle was hier om saam met ons te chill!

No comments:

Post a Comment