Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Thursday, August 12, 2010

Huis toe

Ja, dis sulke tyd! Tyd om te gaan. Dit was waarlik 'n ondervinding wat ek nie sal vergeet nie! Ek sit op die lughawe en geniet vir die laaste keer 'n noodle maaltyd met chop sticks. Ek kan nie meer opgewonde wees om by die huis te kom nie. Ek gaan die mis die vriendelike mense, die chaotiese verkeer, die biljoene Dong, die goedkoop sushi, die geodkoop bier, die min pasiente, die 24h laberatorium, die breakfast elke oggend, taxi diens na werk en die absolute gemaklikheid van die mense op straat. Ek sien uit na skoon lug, lui mense, afrikaans,vleis, braai, water uit die kraan drink, Marios pizza, rooiwyn, vriende en familie!
Jy kan my trippie na vietnam opsom in 3 woorde: internet...sweet en noodles!
Ek kan my gevoel oor Suid Afrika ook opsom in 3 woorde: home...sweet home!

No comments:

Post a Comment