Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Sunday, August 1, 2010

Einde van Gina

Die tyd het gekom om Gina se skoene in te pak, my krdietkaart te laat rus en hart weer swaar te laat trek. Ja, sy is oppad terug na die land van melk en vleis! Maar glo my dit was nie sonder sy bietjie drama hier op die laaste aand nie. Ons het 'n lekker 2 dae in HCMC gehad. Baie gereen, maar dit het ons nie gestop om al die nagemaakte goedere uit te snuffel nie. Jy kan behoorlik soos 'n jappie lyk vir 'n vaaljapie se prys. Ons het soos konings geeet: gisteraand by 'n plek waar jy jou eie vleisie braai(ons mis dit so baie) en vannaand vir onsself naar geeet aan sushi vir next-to-nothing! Gina het selfs n draai gemaak by die haarsolon vir 'n kleur en natuurlik 'n massage(sonder 'n happy ending). Gina se vlug vir more is vertraag met 13ure wat beteken sy mis haar internationale vlug, nou vlieg sy buisness class na Hanoi(ek dink hierdie was dalk die plan van die begin af??). Omtrent drama gehad vir 3.4min, maar alles toe reg uitgewerk(behalwe vir ons kredietkaart). So, van more af is ek alweer alleen in my kamertjie, met die ontbyt as hoogtepunt van my dag....kannie wag.

No comments:

Post a Comment