Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Monday, August 2, 2010

Gina in KL

Sopas in Kuala Lumpur geland en nou al weer die lang wag...Het net voor 6 geland en vlieg eers vannag 01:20 hier uit, so ek sal my self moet besig hou!!! Te lank op internet le is ongelukkig nie 'n opsie op die oomblik nie want hier is 'n laaannnnggg ry! So ek moet gou tik.

Kan nie glo die trip is amper verby nie! Was so amazing, het vir maande gedink en gewonder of SOS drome ooit gaan waar word, en wraggies, ons Vietnam illusie het waar geword! Was sowaar 'n amazing ervaring, my "invoer/shopping" drome uit Vietnam is beslis gecrush, maar ten minste kon die snuffel hondjie in my self dit kom sien en ervaar! Sal nou maar net weer 'n draaitjie in Bangkok moet gaan maak.

My "hoogtepunte" of wat ek sal koester:
- Ek en Fran, woon fisies in 'n ander land (al was dit net vir maand)!!! Amazing om nie net te travel nie, maar so bietjie langer 'n kultuur/mense te kan ervaar. Was beslis heeltemal uit ons comfort zones!
- Die mense - so anders en vreemd, mens besef net weer hoe cool jou eie land is(alhoewel Vietnam nogal cool is!)
- Vietnam is 'n vlak dam! Amazing hoe mense so in die water kan lewe, die rys, by alles en orals om jou! Dis amazing met hoe min hulle oor die weg kom en steeds gelukkig lyk.
- Halong Bay - kan steeds nie glo ons kon gaan, al moes meeste bote omdraai agv sikloon! Daai swem terwyl die son sak en die kaptein ons 5 min gee voor hy vertrek!
- My uiteet, alleen op die oewer van Old Town in Hoi An, daai latterns en die volmaan! Magical.
- Goeie kos! Ons het geeet! Ek seker 5kg opgetel, maar nou ja, lekker was dit beslis!
- Hanoi en die chaos daar, geen padreels, orde! Chaos, maar dit werk. Nooit gedink ek sou dink dat SA Taxi drywers baie beskaafd is nie.

Vietnam sal my beslis weer sien, volgende keer, beslis off the beaten track!!!

Ok, chat weer later, gaan nou eers kyk of ek dalk iewers 'n bargain kan optel! mwa mwa

No comments:

Post a Comment