Traveldiarrhoea

Hierdie is ons 2 se "traveldiarrhoea". Ok, kom ons wees eerlik, dis om ons ma's tevrede te hou. Ons reise begin hier...

Monday, July 25, 2011

Bandemaker

Hier is wat ek gedoen het by die werk op die dag van my verjaarsdag. Ek het my eerste Goodyear motorband gemaak! Dit is nogal 'n ongelooflike prosses om te sien, nie so eenvoudig soos wat 'n mens dink nie.
Hier is ek met die klaar gemaakte band. Dit is wat jy noem 'n 'green-tyre'. Dit is hoe die band lyk voor hy na die oond en drukker toe gaan waarna hy dan lyk soos ons hom op die motor sien.
Hier haal ek hom van die masjien af...
Besig met die prosses...
Hier was ek by 'n restaurant op my B-day naby die fabriek.

Oppad na die fabriek is daar 'n groot hoender in die veld...ek nie seker wat hy daar maak nie??

No comments:

Post a Comment